[było]: *** HDD 40Gb -

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 08:07:08 MET DST

Swego czasu napisałem:
>Ja mam podobny przypadek do rozwišzania. Sšsiad kupił sobie dysk 60Gb,
>dopóki nie przestawiłem go na 32GB nie widział go BIOS.

W tym przypadku nie znalazłem upgrade dla BIOS-a. I miałem problem.
Ponieważ dysk jest firmy Samsung wlazłem na ich stronę ... i znalazłem
rozwišzanie. Otóż Samsung udostępnia oprogramowanie które umożliwia
obsługę tak dużych dysków (60GB) przez BIOS-y, które normalnie
widzš tylko 32GB. Walczyłem z tym programem wczoraj i .... udało się.
Kolega ma teraz 60GB na dane (a ja flaszkę w domu).

To na tyle

--
Z pozdrowieniami
      Marian Guc GG:812853