Re: Powazny problem z twardzielem

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 03:03:40 MET DST

plaster <asd23_at_wp.pl> wrote:
> a mozna chociaz oznaczyc to chrupanie jako BAD SECTOR bo ja naprawde nie mam
> tyle forsy zeby coroku kupowac nowy dysk :(

Dyski IBM-a zazwyczaj maja 3-letnia gwarancje (inaczej moze byc w
przypadku wersji OEM). Jesli skonczyla ci sie gwaransja sklepowa, to na
pewno warto zajrzec na strone
http://www.storage.ibm.com/hdd/support/pre_rma.htm
albo od razu
http://www.storage.ibm.com/warranty/
i pod linkiem "Verify warranty status" wklep numery
twojego dysku, aby sprawdzic, czy wg IBM-a jest on jeszcze
na gwarancji. Jesli tak, to mozesz wszczac procedure
reklamacyjna (opisana na stronach jak wyzej).
Dysk sie odsyla na specjalny adres i specjalnie zapakowany
i jesli reklamacja jest uznana, dostaje sie nowy.
Jedyna (byc moze powazna) niedogodnosc - Polska nie jest
na liscie krajow, do ktorych IBM odsyla reklamowane
produkty (czyli stosuje procedure RMA). Jesli masz kogokolwiek
w ktoryms z krajow objetych RMA to mozesz podac jego
adres jako zwrotny.

wp