Re: Powazny problem z twardzielem

Autor: Adam Kluźniak (osoba_at_microsoft.com)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 20:56:46 MET DST

Użytkownik "plaster" <asd23_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Moj dysk robi mi od czasu do czasu takie cos CHRUP,CHRUP,CHRUP...
> chrup,chrup poczym nic juz nie moge zrobic tylko zimny reset. Sprawdzilem
> go disc doctorem i przy surface scan na partycji C: (D: i E: sa wporzadku)
> robi mi to za kazdym razem na 27% i znowy.. tylko twardy reset. Dziwne bo
> nie chce zaznaczyc bad sectora ani nic. Nie wiem co jest grane.
> aha dysk to IBM DTLA 30GB

Radze z niego na razie nie korzystac i szybko zrobic backup.
Kiedys mialem podobny problem z moim starym Caviarem. Po jakims tygodniu nic
juz nie mozna bylo odczytac. Wieszal sie na wykrywaniu przez bios.
Najlepiej jest go sprawdzic na innym komputerze. Moj poprzedni dysk to
wlasnie wspomniany
IBM i rowniez ostatnio zazgrzytal. Stalo sie to po podlaczeniu do komputera
Seagate'a 60GB.
Okazalo sie, ze na komputerze mojego brata taki konflikt nie zachodzi.
Moze to wina kontrolera?

Adam Kluźniak