Re: Powazny problem z twardzielem

Autor: plaster (asd23_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 21:00:34 MET DST

> Normalne, co 2 DTLA made in Hungary, assembled in Romania pada. Radzę
szybki

to jest dokladnie to! hungary+romania

> backup danych.
> Właśnie i mój zaczął chrupać w piątek i z kilkuset tysięcy plików bad
sector
> trafił akurat w NTUSER.DAT. Szczęście, co? Jutro jedzie do serwisu.
> Pozdrawiam
> Egghead

co teraz z nim zrobic? kupilem rok temu Na ile one maja gwarancje i co z nim
zrobic wyslac do sklepu czy gdzies konkretnie do serwisu z zalaczanymi
dokumentami?
No i jeszcze jedno musze gdzies na szybko zrobic backup. Co kupic? Zamowic
Barracude IV? Gdzie je produkuja i jak wrazenia z awaryjnosci bo inne to
pisza wszedzie ze jest cichy i w miare szybki

Pozdr