Re: Deskjet 640c - uszkodzenie płyty drukarki?

Autor: Patryk Rosiński (RossMan_at_idea.net.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 20:04:08 MET DST

Użytkownik "Bartek Górski" <bartek_gorski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9onppv$951$1_at_news.tpi.pl...
> Tak powiedzial mi mily pan z serwisu HP. Problem jest taki: probuje
> wydrukowac strone testowa, walki nakrecaja papier i w tym momencie
zwiecha.
> Zaczyna pulsowac lampka podajnika papieru i nic sie nie da zrobic. Jesli
> rzeczywiscie to wina plyty glownej drukarki... to ile w takim razie
> kosztuje naprawa? Moze bardziej oplaca sie kupic nowa, powiedzmy 840c (cos
> kolo 370 zl). Z gory thx za wszelkie sugestie.
> Pozdrawiam
> Bartek

Na pewno opłaca sie kupić nową bo 640 to chłam (ale bez urazy). Ja polecam
Epson'a 580 który kosztuje (u mnie) 309 zł czyli jest tańszy od 640 o jakieś
40 zł a jak zrobisz pierwszy wydruk to będziesz w szoku (porównując ją do
640 HP'ka)! Nie mówiąc już o oprogramowaniu którego w HP'ku właściwie... nie
ma a EPSON ma mnóstwo funkcji programowych, konfiguracje itp.
Naprawdę polecam.

pozdr

Patryk <RossMan_at_idea.net.pl>
GSM: 502686797; GG: 938396