Re: Podkrecanie MODEMU ?

Autor: Silver (silver_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 12:44:01 MET DST

> Mam modem Zoltrix Spirit 56kV90
> Jednak laczy mi sie on zakazdym razem przy szybkosci 41333.

Jesli nie masz tak, to podlacz telefon _rownolegle_ do modemu, nie do
wyjscia modemu :)

Spirit to taki dziwny modem, ze wtedy dziala szybciej - nie mam pojecia
czemu :))
Mam juz drugiego spirita, wczesniej mialem centrale analogowa a teraz
cyfrowa i zawsze powstawal taki efekt :)))

na centrali cyfrowej:
bez telefonu (albo z tel. szeregowo) : 33600
z telefonem rownolegle : 50666
za kazdym razem tak samo :)
Jak masz juz tel. rownolegle, to nie mam pojecia (moze podlacz drugi ;))
pozdro! - silver