Re: Teac 516EB czy W58E ?

Autor: Jakub KULESZA (jk20363_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 17:48:14 MET DST

On Mon, 24 Sep 2001, stryjek wrote:
> Witam
> Chce kupic nagrywarke - jadna z powyzszych. Roznica w cenie jest do
> zaakceptowania, ale czy warto?
> Czy ktos nagrywa cd-rw wiecej niz 8x? Czy ktos nagrywa 16x? Ja glownie
> nagrywam audio i chyba nie ma sensu nagrywac wiecej niz 8x. Zaleta 516 jest
> to ze ma Burn Proof i pracuje w UDMA.
> Prosze o opinie :)
> pozdrawiam
> stryjek
Lepsza jest lepsza, gorsza jest gorsza......
Ja mam w58e i tez najczesciej uzywam do audio i jestem
zadowolony. Chociaż tryb udma wydaje sie byc bardzo kuszacy
podczas konfiguracji sprzetu. Jednak jesli masz, i zamierzasz
nadal miec, naped cd bez udma, to polacz to z cdrw na jednym
kanale i zachwostka przestaje istniec......

 --
JKulesz

Syntax error. Bad or missing BRAINv09beta.EXE