Cholerny kontroler ATA100!!!

Autor: Maclab (maclab_at_post.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 17:33:01 MET DST

Aaargh!!!
Nareszcie, nareszcie, nareszcie wiem co sie dzialo z moim twardzielem! Moze
ktos pamieta moje posty o bad sectorach, wirusie, bledach rejestru,
formatowaniu niskopoziomowym i innym ustrojstwie. Uroczyscie oswiadczam ze
zrodlem wszystkich moich problemow byl kontroler Promise :) (mam
przynajmniej nadzieje ze to on.....na razie wszystko chodzi dobrze;).
Odlaczylem dysk od kontrolera i podlaczylem normalnie do plyty - problemow z
rejestrem na razie nie ma, scandisk nie wlacza sie automatycznie na starcie
windy, czyli jak na razie wszystko ok. Tyle ze dysk chodzi mi na
udma2....:((
Znacie jakis inny kontroler, taki ktory normalnie dziala z Asusem P2B i
twardzielem Fujitsu?

--
 m 4 c l 4 b