WinOnCD 3.7 i karta dźwiękowa ISA = KONFLIKT !

Autor: Dariusz Baumann (interdarekb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 15:17:43 MET DST

Witajcie!

Dlaczego WinOnCD wykorzystuje przerwanie 5 (bądź 7 czy 9) = dokładnie nie
wiem i nie działa po zainstalowaniu sterowników do ISA dźwiękówki. Po prostu
się nie uruchamia. Nero działa za to bez zarzutu. Wczoraj około 4 godzin
próbowałem poradzić, ale do niczego konkretnego nie doszłem. Pozmieniałem
IRQ dla ustawień karty dźwiękowej i w pewnej jakieś konfiguracji program
zadziałał jednak nie mógł grać pliczków wybranych do wypalenia cd audio.
Ręce mi opadły i jestem bezradny. Jeśli macie jaką radę to z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Dariusz Baumann

Ps.
WinOnCD 3.7 (legalny!!)