Re: Teac, a MP3...Pomocy!

Autor: damian (dembor_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 14:13:14 MET DST

> Teac'a mam od kilku dni. Przedtem miałem Creativa 8/4/32 i zero
> problemów z konwersją mp3, a ten sam nero.
> Szukając w starociach listy, dogrzebałem się do podobnego
> problemu i ktoś odpisał, że może być przyczyną
> podkręcony procesor i DMA. Co o tym sądzicie?

czyli zmieniles nagrywarke bez reinstalacji nero?
moze to w niczym nie przeszkadza, ale ja na wszelki
 wypadek przeinstalowalbym nero i przetestowal na cd-rw.

jezeli chodzi o podkrecona szyne to spokojnie moze byc to przyczyna bledow.
swego czasu podkrecalem mojego piii500 na 600 (5x120) ale musialem troche
obnizyc czestotliwosc po tym jak nero spieprzyl mi kilka plyt.

damian