Odp: Staly pisk z PC-speakera?

Autor: M-kwadrat (m.kwadrat_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 13:05:39 MET DST

Użytkownik Michas <mcyran_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9omvhp$mrb$1_at_news.onet.pl...

> To pewnie alarm na temperature - cos Ci sie nagrzewa w kompie i przekracza
> temperature ustawiona w biosie - tam poszukaj..

Mialem tez taki pomysl - ale wydaje mi sie ze czujnik temperatury nie jest
tam zainstalowany (przynajmniej fizycznie) ale moze zle pamietam. Jak moge
to sprawdzic i ewentualnie jak i na co zmienic aby nic sie nie stalo (nie
przegrzalo sie)?
Dzieki

Maciej