Poszukuje skanera do slajdów

Autor: Tomasz Lisowski (lisowski.tomasz_at_sssa.NOSPAM.com.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 12:10:13 MET DST

Mam Plusteka 9636T z przystawką do slajdów i negatywów. Wydawało mi się, że
rozdzielczość 1200x600 wystarczy, ale niestety: obraz jest niewyraźny i mam
dużo problemów z wyregulowaniem kolorów, jasności i kontrastu.

Poszukuję więc czegoś nowego. Mam naprawdę sporo starych negatywów
(czarno-białych) do zeskanowania zanim ulegną zniszczeniu. Może to być
zarówno skaner specjalizowany do materiałów przezroczystych, jak i normalny
skaner z przystawką do slajdów. Proszę podajcie swoje typy, jeżeli
bawiliście się już czymś podobnym.

Pozdrawiam
Tomasz Lisowski