Teac, a MP3...Pomocy!

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Mon 24 Sep 2001 - 09:04:13 MET DST

Pojawił mi się ostatnio taki problem z nagrywarką Teac 516EB i
Nero 5.5. Otóz chciałem utwory mp3 przegrać na płytkę jako audio.
Ustawiam sesje CD-Audio i naciskam burn. Pierwszy komunikat
to aktywacja burn proof, póżniej zaczyna nagrywać Lead-In, zapełnia
się bufor i rusza postęp w nagrywaniu. Gdy dochodzi do 3% (gdzieś
po minucie mielenia) wyskakuje komunikat: reset occurrence (chyba
tak, jak pamiętam) i koniec nagrywania. Najgorsze, że płytka jest
zniszczona, zdążył nagrać Lead-In. Nagrywałem z prędkością: 16x,
10x, 8x i zawsze tak się kończyło.
Nagrywarę mam podpiętą na drugim kontrolerze z cdromem,
gdzie nagrywara jest na master. I co z tym zrobić, szanowni
koledzy?

Rafał