Re: Klopot z siecia domowa.

Autor: Sierp (listy_at_meadow.eu.orgWYTNIJ_TO)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 08:26:39 MET DST

"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in message

> to znaczy po jakim czasie ??? magicznych dwóch księżycach ??

winda zagadkowa jest...

> ujży odrazu jeśki zainstaluje protokoły i usługi udostępniania zasobów !!!

no to u mnie cale zycie jakies cuda sie dzialy...
Dopoki nie mialem serwera wins, po odpaleniu win98se jakos minute (ale nie
mierzylem) zanim cos pojawilo sie w otoczeniu sieciowym.
I jakos mialem wszystko poprawnie skonfigurowane...
No, ale skoro twierdzisz ze tak nie mialem to moze mi sie przewidzialo...

Sierp