Re: dwa proce, w2k i problem

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 23:35:31 MET DST

On Sun, 23 Sep 2001 11:03:08 +0200, "PePe" <piotr_at_alpha.net.pl> wrote:

>(...)
>ja troche nie bardzo rozumiem, dlaczego podkreciles procki, zmniejszyles
>napiecie, przy probach rozwiazywania problemu nawet nie dales standardowego
>2.0... imho daj 466_at_466@2.0V.
Tak jak pisałem dałem 1,9V i pomogło - a dlaczego podkręciłem i
obniżyłem napięcie - po prostu dlatego że tak chodziło i to długo,
nawet na w2k (ale nigdy nie miałem obciążonych _na raz_ 2 procków -
poprzedfni flask obsługiwał tylko jeden.)
Efektem ubocznym (ale łatwym do przewidzenia) podniesienia napiecia
jest wzrost temperatury o ok 8 stopni.

Teraz kolejne pytanie - procki mam na identycznych przejściówkach (MSI
zresztą) i na obu jest ustawione takie samo napięcie - 1,9V. Po
zainstalowaniu MotherBoard Monitor, tenże pokazuje napięcia na rdzeniu
procków i jest to: na pierwszym - 1,94V, a na drugim - 1,89V. Co to
jest, czy wy też tak macie?

--
P0zdrawiam
p0li     p0li_at_poczta.onet.pl