Re: Inet w Niemczech. Jaki nr i koszt?

Autor: rob (mata_at_polbox.com)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 21:44:38 MET DST

Kup sobie Computer Bild za 3 marki (odpowiednik Polskiego 5razy grubszy i
ciekawszy) tam w dziale
taryfy masz najtanszch prowajderow internetu a jest ich setki jak nie
wiecej.
Jednego zainstalujesz przed poludniem inego po a nastepnego na weekend bo
tak wyjdziesz najtaniej!
Pozdrowienia z Berlina
Rob