Odp: CDROM

Autor: ID_Rtur (ID_Rtur_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 21:42:27 MET DST

Użytkownik [[[sushi]]]] <sushi21_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:3badce3e$1_at_news.vogel.pl...
> Witam
>
> Jaka stacje CD polecacie ?? Na IDE , cena teoretycznie nie jest istotna.
> Interesuje mnie szybki czas dostepu i dobry transfer.

Chyba przyłacze sie do reszty. Mam TEAC-a 540E i uwazam go za bardzo sprawny
naped. Plytki porysowane czyta, podczas gdy np. ASUS x40 (symbolu nie pomne)
nie radzil sobie z tym. Mam tylko watpliwosci co do czasu dostepu. Mam Firmw
are 3.0 chociaz na poprzednim 1.0 bylo tak samo. Otoz chodzi o to ze CeDek t
en czesto zatrzymuje plyte, wobec czego na przegladanie plyt trzeba miec tro
che cierpliwosci. Problem rozwiazuje np. program CD Bremse (CD Throttle).
Pozdrawiam i zycze kupna naprawde dobrego CeDka.
Artur.