Re: Podkrecanie MODEMU ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 21:22:07 MET DST

On Sun, 23 Sep 2001 12:25:00 +0200, "andy" <andy4ever_at_go2.pl> wrote:

>a moze by tak sprobowac podkrecic myszke albo klawiature??
>:))))

A znasz taki programik PS2-rate, czy jakoś tak? Podkręcasz nim port
PS2 i dzięki temu myszka jest bardziej czuła.

A może podkręcanie nagrywarki? Kiedyś np. wystarczyło w jakiejś
Yamaszce 2x wylutować pewien kondziorek i robił się napęd 4x - w
czasach gdy nagrywarki 2x kosztowały majątek. Dzisiaj takie manewry
robi się przez update biosu.

Podrasowanie twardziela? Był taki dysk Fujitsy, bodajże 8 giga. Well,
updatowałeś bios i robił się 12 giga. Jak? Po prostu nowy bios włączał
obłsugę dodatkowej głowicy. Myślę, że z aktualnymi dyskami też tak
można by zrobić. Np. taka Barracuda IV. Są różne pojemności, 40, 60,
80. Jestem przekonany, że wszystkie dyski są identyczne, tyle że w
biosie jest ustalone ile głowic ma pracować.

Wiatraki... Well, zapuszczasz takiego na 17V i dostaje fajnego kopa.

Obudowa? Bierzesz śrubę i krrrrrręcisz i krrrręcisz... ;)

Że już nie wspomnę o grafikach, prockach, płytach, pamięciach...

Chłopie, nie doceniasz chyba prawdziwych maniaków-świrów :)))

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków