Re: sklep ze sprzetem :)

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 20:59:10 MET DST

Niejaki(a) slomi <slomi_at_wp.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Czy moglibyscie mi polecic jakis dobry internetowy sklep ze sprzetem?

www.komputronik.com.pl
www.ws.pl
sklep.wgk.waw.pl
www.morfeusz.pl
www.veracomp.pl (?)

a nie polecam zadnego ;P n wszelki wypadek. jak na razie mialem
przyjemne doswiadczenia w komputronikiem - przyslali padnietego
seagate'a u5 10gig, to sie odeslalo, przyslali 30giga, widocznie nawwet
sie nie patrzyli jaka wilkosc tylko dali tego ;>

ale ogolnie to maja tam ztcw calkiem niezly burdel, a co niektorzy
pracownicy sa.... fajni ;> tzw. pisze mu na pudelku "hub d-link
drh16tc", a mi przez telefon mowi, ze to sieciowka... ;))

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|