Re: co sadzicie?

Autor: Mario (vze29c8t_at_verizon.net)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 19:17:36 MET DST

> co robisz na kompie ze potrzebujesz dysku 7200rmp?

Sadze ze nie chce hamulca, a zalezy mu na wydajnosci :-)))

> proponuje rozejrzec sie za jakims firmowym gf2 gts

   Na pewno lepiej byloby kupic jakiegos ASUS'a np V7700 albo jesli masz
kase ASUS 8200 deluxe , jest niesamowity , ale twoj wybor jest OK

> jak naprawde potrzebujesz dvd to juz lepiej
> toshiba

Sadze ze doskonaly wybor, LG robi jedne z najlepszych napedow na swiecie,
przeciez nawet HP buduje swoje napedy na bazie produktow LG

> nie, nie, nie... jak juz to teac

Dobry wybor!!!!

> nie lubie sb, wiec polecam yamahe 754 robi o
> wiele lepsze sterowniki do swoich kart i kosztuje
> troche ponad 100zl

Doskonala karta do zastosowan domowych, wcale nie ma gorszych sterownikow,
uzywam jest extra

Jesli chodzi o monitor sprobuj kupic 19", LG albo Samsunga , tanie (w
porownaniu do innych producentow) i bardzo dobre.

Motherboard - nie wiem nie mialem przyjemnosci takich uzywac - polecam
ASUS'a lub ABIT'a

Procek doskonala cena, doskanala wydajnosc!!!!!

Jezeli uzywasz WinNT, lub W2K, lub WXP - wez 512MB RAM

Pozdrowienia
Mario