[OT] Klikanie w banery

Autor: PakK_Pl (pakkpl_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 17:20:08 MET DST

Zbieram ludzi do kilkania w banery.
Po zapisaniu sie ok. 100 osob wysle im program, ktory bedzie otwieral linki
zgromadzone w jego bazie :-)
Czyli, jezeli kazdy bedzie uruchamial go raz dziennie to zarobi miesiecznie
310 zl. przyjmujac, ze za zaliczone klikniecie w baner dostanie 10 gr.
Ogolnie dziala to na takiej zasadzie, ze ja klikne w baner kogos innego, a
on kliknie w moj. Program ma zautomatyzowac klikanie w banery w ten sposob,
ze bedzie otwieral np. co 5 sek. kolejnego linka .

Jezeli chcecie sie zapisac to wyslijcie mejla do mnie z podaniem waszego
adresu e-mail i linka do strony jaka ma otwierac :-))

Co sadzicie o tym pomysle ?