Re: nagrywarka?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_px.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 17:30:14 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Na przykład coś TEACa :) A konkretny model już według Twoich potrzeb
> co do szybkości urządzenia i jego ceny.

BTW, TEAC W516EB nagrywa CD-R z prędkościami 4x, 8x, 12x, 16x, a CDRW -
4x, 10x. Nie nagrywa z prędkością 1x, więc jeśli kto ma zamiar go
instalować na słabym sprzęcie, to może się zdziwić...
Inna sprawa, że ma BURN Proof'a, ale nie wiem, na ile to pomoże na słabym
komputerze.

Acha, AudioCD wypala dobrze z prędkością 4x, sprawdziłem :)

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***