Re: Czemu sie wiesza? WIN/AMD ATHLON?

Autor: pole (pole__at_gmx.li)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 13:04:48 MET DST

"Tomek" <tomtomek_at_tenbit.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Witam wszystkich
> mam problem, otoz komputer ktory ostatnio kupilem - AMD Athlon
> 1400MHz/133MHz na plycie Abit KT7-A,
> prosze o pomoc i sugestie dotyczace mozliwego powodu tych bledow

> Tomek

przesylam kopie fragmentu prywatnego listu, ktory otrzymalem dzisiaj od
kolegi borykajacego sie jakis czas z problemami z ta samej konfiguracja:

"...Ale rozwiazanie wszystkich klopotow z duetem Abit+Athlon znalazlem
dopiero wczoraj w nocy po dwoch tygodniach walki.
I wreszcie pelny sukces! Znalazlem takie cos:
http://www.benchmark.pl/artykuly/abit_faq/overclocking_faq.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/abit_faq/agp_faq.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/abit_faq/bios_faq.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/abit_faq/graficzne_faq.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/abit_faq/instability_faq.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/abit_faq/instability_faq.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/abit_faq/overclocking_faq.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/abit_faq/sterowniki_faq.html
Jest tu opisane doslownie wszystko co moze sie przydarzyc na plytach KT7
Abita i u mnie pomoglo zaladowanie nowego biosu. Teraz wszystko chodzi
idealnie, zadnych zwisow, krytycznych wyjatkow itd."

pozdrowienia
jurek

ps: o ile powyzsze sie komus do czegokolwiek okaze przydatne, podzeikowania
naleza sie dla kolegi zwacego sie w sieci: "trane"