Re: Podkrecanie MODEMU ?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 11:43:15 MET DST

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3bacbef8$1_at_news.vogel.pl...
> Witajcie
>
> Mam modem Zoltrix Spirit 56kV90
> Jednak laczy mi sie on zakazdym razem przy szybkosci 41333.
> Mam wykupione 2 platne dialupy i jest taka samo laczac sie
> przez nich :( ... nie da sie tego jakos podrasowac na Win98se ?

Spróbuj wpisać w dodatkowych ustawieniach
S91=14.

Albo bez powyższego wpisu zaznaczyć opcję
<wymagane do połączenia>

Wszystko ustawiasz we właściwościach połączenia/
konfiguruj modem

Acha i jeszcze jedno jeżeli masz w domu inne telefony
nie podłączone do gniazdka phone modemu
to odłącz je na chwile i połącz się modemem
(tak dla eksperymentu )

Napisz czy pomogło!

PeJot