Re: problem z outlookiem ?? [OT]

Autor: Herr Doktor (mborke1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 06:00:15 MET DST

On Sat, 22 Sep 2001 16:01:56 GMT, Czapla <czapla_at_tenbit.pl> wrote:

>jeszcze raz dzieki... Probowalem 3 programami, Panda antivirus,=20
>Norton AV i MKS vir, i niestety nic :((( Czy jest jeszcze cos co moge=20
>zrobic. Moze jakis lepszy program, inna metoda. Oczywiscie chodzi mi=20
>o co kolwiek poza formatowaniem dysku. Reszta aplikacji, i caly OS=20
>dziala bez zmiam.

A jak to sprawdzasz? zakladam ze wg podstwowej zasady - boot z
absolutnie czystej od wir dyskietki, ew cd bootowalnego i dopiero
skaner, a nie tak po prostu spod win, bo to nie skutkuje w przypadku
co lepiej ukrywajacych sie wirusow.

Inna sugestia jest to ze OE mogl cos zle zapisac do skrzynek / grup. -
pliki *.mtx Przenies je tymczasowo do innego katalogu zeby OE ich nie
otwieral na starcie i zobacz jak dziala.

--=20
Pozdrawiam Marek Borke