Re: Stary komputer i problemy z HDD

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 02:01:58 MET DST

Robert Drygas napisał(a):

> PS. Podczas jednej z prob, po przyniesieniu dysku od znajomego, po
> zalozeniu partycji i sformatowaniu z kopiowaniem plikow systemowych (u
> niego komputer startowal z tego dysku), pojawil sie komunikat (zaraz na
> poczatku), ze nieprawidlowy dysk i wcisnij klawisz.

U mnie taki komunikat się zawsze pojawia ( przy uruchamianiu komputera) jak
zapomniałam wyjąć ze stacji dysków jakąś dyskietkę... Więc wyjmuję tą dyskietkę
i naciskam dowolny klawisz, wtedy komputer się dalej uruchamia z dysku C.

A może masz coś nie dokończone ( jakaś instalacja z dyskietki) i musisz
ponownie włożyć tą samą dyskietkę, co poprzednio i nacisnąć dowolny klawisz.

Pozdrawiam, Kaja

--
*Serce ma swoje racje, których rozum nie zna*