Re: polaczenie komputerow kablem szeregowym

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 22:01:52 MET DST

> Swietnie to robi Windows Commander korzystajac z portow rownoleglych
> LPT - transfer na poziomie 65 kB/s i protokol FTP.
> Kup sobie kabel Interlink/Laplink i polacz porty LPT - Bezposrednie
Wlasnie mam pytanie a propos , juz je zadawalem ale sie odpowiedzi nie
doczekalem.
Wszystko bylo u mnie pieknie az pewnego dnia przy prubie polaczenia zaczelo
wyskakiwac na jednym kompie ze prubuje sie polaczyc co 3 sekundy i nic ,
kompletnie nic wiecej.
Nie laczy sie.
Dwa dni wczesniej bylo ok .
Drugi komp w polaczeniu z trzecim bez problemu , wiec co jest z tym 1 ze
nagle przeslal chciec sie laczyc przez WC???
Przeinstalowalem WC i nic nie dalo.
Jedyne co na nim instalowalem to detonatory 21.81.
Ale to nie powinno miec nic do rzeczy.
Dane do drukarki ida ok bo wydruki sa ok a przy prubie polaczenia przez ten
lpt1 z drugim kompem nic poza co 3 sekundowych prubach do usranej smierci.
Poradzcie cos.

--
Wygraj 2 dni extra dostepu do Big Brother
nie daj sie innym wyprzedzic [ http://bigbrother.onet.pl/platnosci_info.html ]