Re: Co kupic?

Autor: Samael99 (samael99_at_acn.waw.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 21:21:12 MET DST

"Olej" <olej_at_acn.waw.pl> wrote in message
> Witam.
> Moj dotychczasowy system to Abit BX6 rev. 2, Cel 366_at_458 , 256 RAM, Riva
> TNT2 Ultra. Zastanawiam sie jak go przyspieszyc przy jak najmniejszych
> wydatkach. Kupic jakas karte z Geforce2 czy procek np. Cel 800?
> Pytanie w zasadzie brzmi: czy jak kupie nowy procek to czy wszystko nie
> bedzie chodzilo nadal wolno przez karte? (i na odwrot)
> Co byscie poradzili?
> Olej

Powiem tak :
Masz dupnego jak na dzisiejsze czasy procka. Wiem z doswiadczenia, ze na
szybkich prockach Riva TNT2 Ultra dziala nie gorzej niz GeForce MX 400. Wiec
najlepiej bedzie jak kupisz Celka 800 (a jak ci malo to go podkrecisz) i
wszystko bedzie smigac (tym bardziej, ze masz spora ilosc ramu).

Ja mam Celka 500mhz i Rive TNT2 tyle ze nie Ultra tylko M64 i mnie ratuje
jedynie zamiana grafiki na GeForce2.

--
<<< Samael99 >>>
...pozdrowienia...