Re: Inet w Niemczech. Jaki nr i koszt?

Autor: Azanix (azan_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 20:04:52 MET DST

> u nas też 1 min/3 gr., to jest mit że rozmowy są b. tanie (dla nich tak),
> wszystko zależy od taryfy, żeby się o tym przekonać, proponuję kupić sobie
> niemczech pre-paida i obliczyć średnią stawkę, a jeżeli chodzi o 0202122
> to jest chyba nasz krajowy wynalazek, na zachodzie nie słyszałem o czymś
> takim

--- dla Niemca nic nie jest tanie,
chyba nigdy nie widziales jak niemcy robia zakupy,

jak cos wiecej kosztuje niz 1pf anizeli mysleli ze kosztuje to ida do
innego'sklepu

[1min/3gr] - przyznaje racje, trzeba miec odpowiedni abonament.
Ale i tak jest znacznie taniej niz w Polsce,

w Polsce TP SA ma tak wysrubowane ceny, ze az boli :-////
Jak TPSA stanie sie oddziale France telekom,
to mam nadzieje przestanie byc monopolista.

Niech ZYJE DIALOG OK!!!

azanix