Re: nagrywarka LG 16/10/40 IDE (GCE-8160B)

Autor: Gbur (gbur_at_go2.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 19:39:38 MET DST

Użytkownik "Cross" <cross_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> chodzi spox ale nie jestem przekonany do lg wole osobiscie teac-a
Wiele złego czytałem o LG, ale osobiście nigdy niemiałem żadnich kłopotów
z ich sprzetem, mam wrażenie że po wtopie pare lat temu dużo poprawili.

> mi ta nagrywarka jak skladalem jednego kompa z nia nie kciala czytac
plytek
> platinium a teac nie robi zadnej roznicy
u mnie czyta platinium........

> jest brzydki i glosny ale zapewnwne najlepszy
Lg jest śliczna i cicha a pozatym mam 650 w 7 minut :o))
DAO- Raw i burn proof więcej mi nie potrzeba...
A najlepiej to zerknij na www.cdrinfo.pl

Pozdrowienia !
Gbur