Re: spalone Athlon'y <-> wytrzymale Pentium'y

Autor: Marek Prokopiuk (itc_at_go2.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 17:52:43 MET DST

> PS2. Acha, i nie zapomnijcie do tych AMD-ków kupić BARDZO
> niezawodne wiatraczki.

Większość ludzi pisze raczej bzdury
przy braku wyłączenia z BIOSu
nawet jak siądzie wiatrak to temperatura zacznie wzrastać
ale szybciej się komp zawiesi niż spali procesor

Ja sam przypadkowo zrobiłem coś podobnego z Duronem 800
tyle że był zimny i go odpalałem bez radiatora
komp się zwiesił chyba po 1-2sek. wyłączyłem go po kolejnych kilku
dotknąłem go i AAAAAAAAAAAAA
miałem przez dwa dni prostokąt na palcu

Marek