Re: Chello na kilka kompow

Autor: Maxx (maxx_at_astercity.net)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 16:15:31 MET DST

> sam siedze na modemie kablowym 3 Com i chyba wiem o czym pisze

Sorry, ale bede sie czepial... to wiesz, czy Ci sie tak zdaje?

>gdyz 3
> moje komputery hulaja po internecie bez zadnego problemu
> a i modem jest standardu DOCSIS

To, ze 3 kompy Ci chodza i modem jest w standardzie DOCSIS nie oznacza, ze
wiesz cos o tym standardzie.

> tylko moze byscie pomysleli o latwiejszych rozwiazaniach niz proxy
> serwery skoro sprzet istnieje na rynku w cenie ok $100

Mi sie zdawalo ze mowa o NAT a nie o proxy... widzisz roznice?

Poza tym sprzet do NATu kosztuje 150zl i ma wieksze mozliwosci niz twoj
routerek.

Poza tym czepialem twojej odpowiedzi na post "Internet z kabla TV" z 18
wrzesnia, wiec moze bys mi tam odpowiedzial?

Maxx