Re: problem z outlookiem ??

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 15:41:21 MET DST

 : : Krzysztof : : . wrote:

>Uzytkownik "Czapla" <czapla_at_tenbit.pl> napisal w wiadomosci
>>

>stawiam na dzialalnosc wirusa - zakladam ze jak nie wiesz na jaka grupe
>poslac to i otwierasz byle jaki zalacznik lub nie masz ochrony anty vir.
>Najpierw sprawdz antywirem a pozniej marsz na *.czytniki

dzieki za pomoc. Co dziwne... od ponad pol roku nie otrzymalem
zadnego maila z jakimkolwiek zalacznikiem. Sprawdzilem Norton
Antiwirusem 2 razy, wersja w miare aktualna bo z przed 2 miesiecy.
Ktory z innych dostepnych programow anti-vir jest skuteczniejszy w
wykrywaniu tego rodzaju wirusow??

Pozdrawiam,

Czapla