tv out w GForce - zepsute ???

Autor: Tomato (maksymtom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 15:02:02 MET DST

Znowu zwracam sie do was z prosba. Chyba zepsulo mi się wyjcie telewizyjne w
karcie graficzne.
Jeszcze przed chwila wszystko bylo ok, ale teraz na tv widac tylko migajace
paski i kineskop piszczy. nie wiem co to moze byc. Jakby czestotliwosc
odswiezania na telwizorze byla za duza czy co ?
Jak poruszam czinczem w tv (wyciagne i wloze) to pojawia mi sie obraz ale
bardzo brzydki.
Co sie moglo stac ???
Licze na waszą pomoc.
Wielkie dzieki i pozdrawiam Tomato.