Ekonomiczna Drukarka laserowa

Autor: Rysiek (rysiekz_at_interq.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 10:00:16 MET DST

Witam

Zamierzam w najbizszym czasie kupic drukarke laserowa czarno-bialo w cenie d
o okolo 2300 zł.

W zwiazku z tym mam pytanie, ktory model z dostepnych na rynku wybrac patrza
c przede wszysztkim na relacje ilosc wydrukowanych kartek i cena tonera. Jed
nym slowem chodzi mi o jak najmniejszy koszt wydruku w tej kategorii cenowej
drukarek.

Myslalem o HP LJ 1100 (3000 str, toner okolo 230 zl netto, lub Kyocera 1000+
(6000 str, toner okolo 400 zł netto).
Moze ktos ma jakies propozycje odnosnie tych lub innych drukarek, lub styczn
osc z nimi. Jaki jest rzczywisty koszt wydruku? W testach Chipa i Pcworld pr
zede wszystkim sa brane pod uwage inne parametry, a wiec do konca nie sa pom
ocne.

Pozdrawiam i dziekuje z gory za wszelkie rady.
R.Z.