Re: pamiec wirtualna

Autor: Herr Doktor (mborke1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 03:59:17 MET DST

On Fri, 21 Sep 2001 15:23:27 +0200, "Robert" <robcza_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>czy ma sens wylaczenie pamieci wirtualnej,przy duzej ilosci
>RAMu(powiedzmy512)
>czytalem gdzies o tym ale nie bardzo pamietam

Zdecydowanie bardziej ma sens dodanie
ConservativeSwapfileUsage=3D1=20
do [386Enh] w system.ini
W tej sytuacji swap bedzie wykorzystywany dopiero wtedy gdy naprawde
zabraknie pamieci a nie od razu po starcie win, co powoduje
przyspieszenie startu, bo nie jest od razu zapisywanych 40-50 mb na
hdd. Wyjatek to uzywanie specyficznych programow ktore sprawdzaja
istnienie swapa - niektore gierki i chyba MS Acces - nie wiem bo nie
uzywam.

--=20
Pozdrawiam Marek Borke