SB128 vibra + win2k

Autor: tpsay_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 22 Sep 2001 - 00:11:28 MET DST

witam

    mam problem:) mianowicie potrzebowalem cos nagrac uzywajac mikrofonu, ale
okazalo sie ze otrzymywalem slaby sygnal z mic'a (cicho) wiec zainstalowalem
nowe sterowniki do sb128 vibra (chip ct4810) sciagniete z www.soundblaster.com
i rozwiazalo to problem z mikrofonem, ale podczas odsluchiwania mp3 albo plikow
wav co jakis czas dzwiek sie "zacina" jakby przeskakiwalo sciezki na plycie,
uzywam win2000 i karte dzwiekowa mam na wspolnym przerwaniu z kilkoma innymi
urzadzeniami, zainstalowalem stare sterowniki, odtwarzanie jest ok, ale
mikrofon znowu zrobil sie cichy, moze ktos spotkal sie z takim problemem,
prosze o rade ew. opinie

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl