Re: Outlook??

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 21:10:39 MET DST

Podpisując się jako "poliman" <poliman_at_go2.pl>, w przypływie
determinacji napisałeś(aś):

| to co mam napisac do grupy "dupa" to jest chyba pecet a ja sie
grzecznie
| pytam, nie kazdy musi wszystko wiedziec, a w opcjach szukalem, jestem
tepy
| blizsze informacje prosze

Kolego! Grupa pecet zajmuje się sprzętem. Nie przeczytałeś
opisu grupy, stąd Krzysztofowe NTG. Jest grupa news.pl.czytniki
(czy jakoś tak) i tam skieruj pytanie.

Poza tym tnij posty i pisz pod cytatami, bo stale
ktoś będzie Ci zwracał uwagę.

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)