Re: MSI K7T LE i CL2 czemu tylko 2-3-3 w SS

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 19:34:32 MET DST

> Masz ostatni bios ?

Bios najnowszy 2.9.

> W kilku różnych płytach MSI poprawiał szybkość
> dopiero kolejnymi biosami.

Nie zauważyłem wzrostu, ale działa już zwiększanie napięcia (nie tak jak na
pierwotnym biosie bodajże 2.6)

> Jeżeli bierze tylko z SPD to kup lepszą pamięć ;)

No przecie jak pierwsze opóźnienie jest 2 to pozostałe tym bardziej powinny
na tyle śmigać. Dlatego jestem prawie pewniem, że te pamięci poszłyby na
tyle, ale oczywista zapisane mają CL3 dla 133MHz i SPD ustawia tyle.

Pozdro. Seba