Karta dzwiekowa Ensoniq i ... cwierkanie

Autor: wolejows_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Sep 2001 - 20:03:46 MET DST

Podczas dzialania gier dzwiek zamienia sie bardzo irytujace cwierkanie z
trzeszczeniem, jest to nie do wytrzymania. Karta chyba jest w porzadku, bo
sprawdzilem inna, ISA-owa i jest to samo. Mam plyte glowna Epox V370A. Ma ktos
jakis pomysl. Bo ja juz nie mam cierpliwosci. Aha, chodzi o Win98se oczywiscie.
Moze ktos z was mial juz podobny problem.
Pozdrawiam
Wojtek