Re: kiedy nowy athlon w sprzedazy????

Autor: Sebastian Kaliszewski (Sebastian.Kaliszewski_at_softax_com.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 18:50:25 MET DST

"Wozik" <wozik_at_lublin.top.pl> wrote in message
> Uważam, że w serwisie Toma pracują obiektywni ludzie, a nie zwolennicy
> jednej firmy.

W serwisie Toma moga pracowac tylko ci ktorzy slepo popieraja jego chwilowe
(i zmienne zdanie). Nikt samodzielnie myslacy nie wytrzymuje dluzej niz
kilka miesiecy.

> Po to jest ten serwis, aby nam służyć i dostarczać
> obiektywnych informacji.

ROTFLAMAO!!!
Tom i obiektywnosc??!?!

Tom nigdy nie byl obiektywny -- Kiedys kochal AMD a kopal Intela (Wtedy, gdy
AMD wypuszczalo K6), teraz zaczal sie zachowywac odwrotnie. Kiedys kochal
3Dfx gdy nagle jednego dnia przestawic sie o 180 stopni (NVidia nie byla
wtedy tak do przodu) -- zbvieglo sie to jakos dziwnie z pojawieniem sie masy
reklam NVidii. Co gorsza Tom jest tez zupelnie niefachowy, jego wyjasnienia
techniczne swiadcza o braku podstawowych wiadmosci z dziedziny w ktorej
mianuje sie ekspertem.

Najzabawniejszy jest wtedy, gdy jego tekst nie zgadza sie z jego wlasnymi
wykresami. Na wykresie roznica rzedu 0.5% (mieszczaca sie w bledzie
pomiarowym) a pod tym kometaz, ze Proc A bije proc B na glowe! W calym
tescie Proc A przegrywa 5 benchmarkow o 3-7%, 4 wygrywa o 2-5%, ale w
"konkluzji" napisane jest "A is clearly superior".

Zabawny jest tez dobor testow, np. ostatnio wyciagniety MPEG4 encoding w
wersji skompilowanej specjalnie przez Intela -- ludzie od AMD tez wyslali
swoja wersje, ale Tom uzyl jej raz a dalej uzywa tylko tej Intelowej. Co
smieszniejsze wersja Intela nie jest nigdzie dostepna (ma ja tylko Tom i
zaklad Intela w Niemczech) a wersja AMD jest (przynajmniej byla) do
sciagniecia z amdzone. O rozwazaniu istotnosci roznicy w Queke'u pomiedzy
198 a 248fps przy 640x480 szkoda juz w ogole gadac.

Zato ma on (Tom) poczucie misji i poczucie niezwyklej waznosci swej osoby.

pzdr

--
                              Sebastian Kaliszewski