Re: WALKA Z ASUS A7M266+ATHLON1400+GEFORCEII

Autor: Greg (grandalf_at_polbox.com)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 19:04:43 MET DST

Użytkownik "Sławek" <climber_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> to znaczy ?

nie wiem jak jest w ASUS'ie (pewno jest AWARD :) ale przy innych plytach
(BIOS'ACH) sa dwie opcje - LOAD SAFE DEFAULTS i LOAD PERFORMANCE DEFAULTS
(moga sie roznie nazywac :). Te pierwsze sa bezpieczne (ale mniej wydajne) ,
te drugie sa wydajne (ale mniej bezpieczne :)

> 3DMark 2001 się nie instaluje !!!!!!!!!!!

To juz jest niepokojace - wskazywaloby na pamieci.

> lub wywala po smokach

duze szanse, ze to pamieci.

> prawdopodobne)
>
> grafika sprawdzona na inym kompie 3DMark
> chodził bez zarzutu

a sprawdzales z inna pamiecia ? (a takze z jakims Duronikiem, tak na wszelki
wypadek ... ?)

Pamietaj - praktyka pokazuje ze "cudow nie ma", Twoj problem to tylko
kwestia wyeliminowania wadliwego elementu.