Re: KOMUNIKAT

Autor: GReg (gregcrow_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 18:40:54 MET DST

Długość klasterów jest zależna od wielkości partycji- jak w komunikacie -
zmniejszysz partycje będą mniejsze klastery (można zmienić wielkość
klasterów partition magic'em, ale tylko w ograniczonym zakresie). Dokładnie
nie pamiętam jakie są limity wielkości partycji dla poszczególnych
rozmiarów, ale było to gdzieś na grupie niedawno. Ja mam coś takiego: 1,8GB-
1kB, 2GB- 2kB, 8,2GB- 4kB, 604MB- 512B.

GReg

--
                          <<Na krześle łaski zasiadam>>