jak ominac blokade mnoznika P3?

Autor: krevis (van_at_promail.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 16:53:16 MET DST

Czesc

Posiadam procek PIII 667/133 fcpga i chce go przetaktowac na plycie Abit
SE6. Niestety krecenie fsb nie wchodzi w rachube, poniewaz moj tuner TV
(AverTV studio) spali sie przy najmniejszym podwyzszeniu taktowania PCI.

Wiem, ze P3 maja zablokowany mnoznik, ale moze ktos zna patent na ominiecie
tej blokady? Dlugo poszukuje informacji na ten temat, i niczego nie
odkrylem, a nie chce mi sie wierzyc ze nikt nie opracowal jakiegos sposobu
na ominiecie intelowskiej dbalosci o klienta.

Moze ktos z Was wie jak to zrobic albo widzial w sieci stosowne informacje?

Pozdrawiam
krevis