Re: Pytanko nie calkiem teoretyczne;))

Autor: GZ (zulus_at_viamedica.com.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 15:39:01 MET DST

<A do GZ - no comments, nieznoszę takiego durnego cwaniactwa :/>

Cwaniactwa w tym nie ma za wiele, a tym bardziej durnego.
Nie wszystko opisalem, bo pewnie nikt by mi nie poradzil co z problemem
zrobic (do serwisu ot co).
On jest niewatpliwie na plycie i to chyba od nowosci, ale zmarnowal mi tyle
czasu, ze nie chce mi sie
dluzej tego sprawdzac:(
A nie jest do konca jasny:(
Albo Airwolf jak jestes taki nie cwaniak to powiedz co to jest;)
plyta solteka - jeden dysk (samsung 10 GB) i dvd (pionier) na jednej
tasmie - wszystko cacy
- przekladam na oddzielne tasmy (niezaleznie jakie) - wali sie system
(niezaleznie czy jest to 98, 95, czy me),
- wtykam drugi dysk - niezaleznie czy na druga tasme czy zamiast dvd - wali
sie system:(
Wali sie w ten spos. ze raz wstaje awaryjnie i kicha wiecej ani rusz:(
Boje sie ze w sklepie jak oddam to w takim stanie, bedzie to trwalo 100
lat:(
A ja potrzebuje kompa, jednak chcialbym wyleczyc go z tej dolegliwosci poki
jest na gwarancji.
Widzisz jakis szybszy sposob wymiany plyty na inna?
(jak wlacza i nic nie ruszy to hiba od reki dadza dzialajaca?:))

Pozdrawiam
Grzech