Re: abit kt a i athlon 1,4

Autor: SVerhoeven (SVerhoeven_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 14:47:45 MET DST

> warstwa,

uhm oki ale tak sobie zaraz po wyslaniu listu zerknalem kilka postow nizej i
tam jest mowa, ze to normalne (zreszta Krzycho to tez potwierdza pare
linijek nizej)

> dokladnie - malutko, pozatym 1.4 sie tak grzeje i to normalka, titan z 12
> wentylkami nie jest wystarczajaco wydajny.
;-(( ale moze jak nie bedzie zbytnio zwyzkowala to moze wystarczy?

>Taka temperatura ujdzie ! jak sie
uuu no wlasnie tak sobie mysle (szkoda mi wydawac kase na jeszcze jeden
wentylatororadiator)
> nic nie wiesza itp to zostawic. Kupic CM ep5-6i11 lub z lepszym
> wentylatorem.

a ten CM.... to jest typ radiatora?

Aaa dzieki wielkie za nfo :-))
sver