Re: ratunku, przejsciowka nie dziala

Autor: GReg (gregcrow_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 14:31:43 MET DST

Ja bym proponował sprawdzenie czy dobrze są ustawione zworki na
przejściówce.
Mam taką samą i działa mi bez problemu, ale jak widać na opisie inne są
ustawienia zworek dla starszych celków a inne dla coppermine (766 to już
coppermine? bo pewny nie jestem): domyślnie są ustawione na starszego
(wyprowadzenia PPGA )

pozdr GReg

--
                          <<Na krześle łaski zasiadam>>