Re: SDI i trzry kompy dość daleko

Autor: Pablos (donpablo_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 13:57:31 MET DST

> zainteresuj sie radiowym LANEM niestety nie wiem ile to kosztuje ale
> niespecjalnie drogo

w sumie masz rację, ale tylko zakładając że to co dla jednego jest drogo to
dla Ciebie niekoniecznie :-)

realnie to łącza radiowe LAN są drogie, z tańszych rozwiązań (choć też nie
taniocha) widziałem jakąś polską firmę z Gadańska która robiła modemy
optyczne , zestaw 2 szt. kosztował koło 1800 zł , na takim dystansie powinno
działać bez problemu, jego maks prędkość to około 460 kbs z tego co
pamiętam, więc masz koszt koło 1800 zł + szybkie karty RS jeśli chcesz
wyciągać maksa,