Re: padnięty twardziel

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 13:12:29 MET DST

> oddawać od razu na gwarancję czy jeszcze pomęczyć??

Biegnij do serwisu i to jak najszybciej, nie baw sie z tym zadnymi
programikami bo puzniej bady i tak sie odnowia. Jak mi sie pojawil 1 bad to
sie nie przejalem sformatowalem twardziela i nawet nie myslalem o serwisie,
a teraz mam juz tylko polowe dysku. W serwisie rzadaj wymiany i najlepiej na
innej firmy albo inny model bo jak tego nie zrobisz wcisna ci twoj dysk
teoretycznie naprawiony. Nie marnuj czasu biegnij do serwisu !!!

Slawek