Re: NTG 30 godzin netu w TPSA - taryfikacja (?)

Autor: Jordan Matuszek (major_at_netstudio.com.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 12:45:24 MET DST

abs wrote:

> Wiem, ze NTG i przepraszam ale moze znajdzie sie tu ktos, kto wreszcie
> udzieli mi jasnej odpowiedzi na pytanie: jak odliczane sa te 30 godzin za
> 60 zl + vat w tpsa ? Czy jak wejde na 10 sekund i sie rozlacze to zostanie
> mi naliczone 3 minuty, minuta, czy 10 sekund (oby) ? Jezcze raz sorki za

Z regulaminu TPSA:

"Pakiet 30 godzin obejmuje rzeczywisty czas połšczeń, bez względu na porę dnia

i dzień tygodnia. Po przekroczeniu limitu 30 godzin, Abonent będzie obcišżany
opłatš zgodnie z obowišzujšcym Cennikiem Krajowych Usług Telekomunikacyjnych."

Pozdrawiam,
MaJor

Jordan Matuszek (MaJor)
[E-mail] major_at_netstudio.com.pl * major_at_cavern.com.pl
[UIN] 11363152